סיומן של הבצורות – פריוויו למשחקי הפלייאוף של יום ראשון / עמיחי קטן

אמש נפתחו 4 סדרות פלייאוף, והיום תתחלנה 4 הסדרות האחרות, כאשר 5 מתוך הקבוצות שיעלו לפרקט יסיימו בצורת פלייאוף מאז 2018 (וושינגטון), 2017 (ממפיס ואטלנטה), 2013 (הניקס) ו-2010 (פיניקס). כמה קווי דמיון בכל אחד מהמקרים ביחס לביקור הקודם בפלייאוף: וושינגטון – היו מקום 8 במזרח גם בפעם הקודמת. אטלנטה – היו מקום 5 במזרח גם בפעם הקודמת. פיניקס – סדרת הפלייאוף האחרונה שלהם הייתה נגד הלייקרס. הניקס – בפלייאוף הקודם אליו העפילו היה להם ביתיות בכל הסדרות בהן השתתפו. ממפיס – מייק קונלי היה על הפרקט ורשם באותה עונה את האחוז האפקטיבי הכי גבוה בקריירה, הישג שהוא שיפר העונה.

20:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס – וושינגטון וויזארדס:

אפשר כעת לומר בפה מלא שהפרוסס של סם הינקי הושלם בהצלחה. מכירת החיסול הביאה בסופו של דבר 2 כוכבים בדראפט, והבחירות האחרות הביאו את השחקנים הבכירים האחרים באמצעות טריידים, ופילי השלימו את המסע, לפחות בכל מה שקשור ליתרון ביתיות במזרח. ב-3 הפלייאופים הקודמים הסיקסרס לא הרשימו במיוחד, בעיקר לא התקפית, אבל העונה ראינו שיפור משמעותי שיכול להיות ההבדל בין העונה הנוכחית לעונות קודמות. פחות מגמר מזרח יהיה כישלון עבורם לאור הבראקט, אבל כדי להגיע לשם צריך קודם כל להתחיל מהתחלה.

קבוצה שצריכה לדעתי ללמוד מהסיקסרס בתחום הריבילד היא וושינגטון. אפשר וצריך להחמיא להם על חצי שני טוב של העונה וקאמבק מרשים שהביא אותם עד הלום, אבל הותיקים אוכלים את הצעירים שהתקדמו הרבה פחות מהרצוי והצפוי העונה, והצד הותיק יותר של הקבוצה לא הביא אותם להישג יוצא דופן. האוהדים ירצו כמובן ליהנות מהפלייאוף הזה, אבל אני סבור שאחרי הפלייאוף הזה הגיע הזמן לפרק ולהתחיל מחדש.

המפתח כאן הוא הניסיון של וושינגטון להגן על אמביד. יש לוויזארדס את הגופות הכבדות של אלכס לן ורובין לופז לזרוק על אמביד, ואת גאפורד שיכול לתת הגנה מסוג קצת שונה, אבל אמביד מגוון הרבה יותר מסנטר קלאסי, ויהיה צורך בשמירות כפולות, רק שאת זה צריך לעשות בצורה חכמה וקשה לסמוך על ההגנה של וושינגטון.

הייתי רוצה לראות את דני אבדיה על הפרקט. גם כישראלי כמובן, אבל הוא גם היה יכול לספק לוושינגטון הגנה טובה על האריס או סימונס ויכולת להוביל כדור בהתקפות מעבר, בעיקר בדקות המנוחה של ווסטברוק, כחלק מהניסיון של וושינגטון לשלוט בקצב המשחק. אם אני אוסיף משהו שגם יכול לקרות, אז משחק בקצב גבוה. זה יתיש את אמביד וישאיר לוושינגטון סיכוי, כי במשחק על חצי מגרש פערי הרמות גדולים מדי.

הימור: הסדרה שאני מרגיש הכי בטוח עם המנצחת שלה. אמנם במשחק בודד הכל יכול להיות, אבל אני מאמין שזה יגמר בניצחון של פילדלפיה ב-15.

22:30 פיניקס סאנס – לוס אנג'לס לייקרס:

בצורת של 10 שנים תסתיים הערב באופן רשמי כשפיניקס חוזרים לפלייאוף, וכבר בסיבוב הראשון הם מקבלים מפגש עם האלופה המכהנת, שהיא גם האחרונה ששיחקה נגד פיניקס בפלייאוף. בביקור הפלייאוף הקודם שלהם הסאנס הגיעו עד לגמר המערב, וכשיתרון הביתיות יהיה בידיהם בשני השלבים הראשונים הם מקווים לשחזר את ההישג, אם כי בשנתיים האחרונות גמר המערב היה 1 נגד 3.

הלייקרס שרדו משחק פליי-אין לא פשוט נגד גולדן סטייט כשלברון שיחק 5 דקות מעבר להגבלת הדקות שלו ודיוויס נתן רבע אחרון נהדר אחרי משחק בינוני. הפעם מצפה להם יריבה טובה יותר על הנייר, כך שההתקפה תצטרך להשתפר, אבל יש להם יותר זמן להיכנס לעניינים בנחת, בדומה לעונה שעברה אז הם הפסידו את משחק 1 ב-2 הסיבובים הראשונים.

המפתח כאן יהיה הקליעה של הלייקרס מבחוץ. בעונה שעברה דיברנו על בעיית הקליעה מבחוץ של הלייקרס במהלך העונה הסדירה, אך בפלייאוף האחוזים היו מספיק טובים. המצב הפעם אפילו מורכב מעט יותר בתחום הזה, אבל יש ללייקרס מספיק שחקנים שיכולים להיות האקס-פקטורים שיתנו קליעה לשלוש.

הייתי רוצה לראות את בוקר מתפוצץ. ההגנה של הלייקרס טובה מאוד נגד המשחק הקבוצתי, אבל אין להם הרבה שומרי על באחד על אחד, ויהיו הרגעים שבהם בוקר ופול יצטרכו לקחת על עצמם. לבוקר יש המון מה להוכיח מתוקף היותו אולסטאר שמגיע לפלייאוף בפעם הראשונה בקריירה, ויש לו הרבה מה להוכיח כאן, במיוחד לאור הטענות שעלו לאחרונה שכריס פול יותר משמעותי ממנו.

הימור: ראינו בעונה שעברה שלוקח ללייקרס קצת זמן להיכנס לעניינים, אבל יהיה בהחלט סביר שגם הצעירים של פיניקס יהיו בהלם בהתחלה. אני נוטה להאמין שיהיה משחק מבולגן מ-2 הצדדים, ובסוף הלייקרס ינצחו ב-8.

2:00 ניו-יורק ניקס – אטלנטה הוקס:

הפעם יש לנו 2 קבוצות שחוזרות לפלייאוף אחרי כמה שנים. במקרה של הניקס, הם מעפילים לפלייאוף לראשונה מאז 2013. רבות דובר על ההצלחה המפתיעה של הניקס העונה, ועכשיו השאלה היא מה הם יכולים לתת בפלייאוף, ועיקר סימני השאלה הם על ההתקפה. ג'וליוס רנדל מגיע לפלייאוף ראשון בקריירה כשהוא מקבל מעמד של כוכב, ויהיה מעניין לראות איך הוא יגיב לזה, והאם הוא יוכל לסייע לאחרים להגיע לעמדות קליעה טובות כשההגנה מתמקדת בו.

אטלנטה ביקרו בפלייאוף לאחרונה ב-2017, אז הייתה זו הופעה עשירית ברציפות, אבל מאז כל הסגל התחלף, כאשר החילוף הכי משמעותי שנעשה שם לאחרונה הוא זה של לויד פירס בנייט מקמילן, אשר תחת שרביטו ההוקס סיימו במאזן 11-27 מרשים מאוד. טריי יאנג אמנם נפגע קצת סטטיסטית העונה, אבל יש תחושה שהוא לומד להיות שחקן יותר אחראי שהפעם צריך לסחוב קבוצת פלייאוף.

המפתח כאן יהיה בצד בו שתי הקבוצות מצליחות יותר – ההתקפה של אטלנטה מול ההגנה של הניקס. מי מהן שתצליח להכתיב את הטון שם תזכה ביתרון משמעותי.

הייתי רוצה לראות את אטלנטה מנסים אזורית מדי פעם. ההגנה הרגילה של אטלנטה לא מאוד טובה ויש לניקס לא מעט שחקנים שאפשר להמר על הקליעה שלהם.

הימור: קשה למצוא אסטרטגיה בטוחה להימור, אז נלך על הביתיות. הניקס ב-5.

4:30 יוטה ג'אז – ממפיס גריזליס:

לפני שנה נדמה היה שיוטה מתקרבים לפירוק, אבל העונה הם נתנו ריצה מוקדמת טובה, אחת נוספת לקראת סוף העונה, וסיימו עם המאזן הטוב בליגה, על אף כמות היעדרויות לא פחותה מקבוצות אחרות. הפעם התחזיות מלפני שנה על קבוצה בטופ המערבי הוכיחו את עצמן, לפחות בכל מה שנוגע לעונה הסדירה, וכעת הגיע זמנם של הג'אז להוכיח שגם בפלייאוף הם שווים יותר.

ממפיס מבחינתם עשו את שלהם בהעפלה לפלייאוף עם ניצחונות צמודים על הספרס וגולדן סטייט בפליי-אין, ובוודאי ישמחו לראות שם את מייק קונלי, אבל עם האוכל בא התיאבון והגריזליס צריכים להאמין שיש להם סיכוי להפתיע ולפחות להפוך את הסדרה הזאת לצמודה יותר מהמקובל בסדרות של 1-8.

המפתח כאן הוא הקליעה מבחוץ של ממפיס. אם היא לא תהיה לפחות סבירה גובר יוכל לבנות לעצמו דירה בצבע ולהמתין שם לכל מי שינסה להתקרב, אבל אם ממפיס יצליחו לקלוע אנחנו נראה את החסרונות ההגנתיים של גובר באים לידי ביטוי.

הייתי רוצה לראות את דונובן מיטשל חוזר לכושר טוב. מיטשל אמור לחזור מהפציעה שלו, ויכולת טובה שלו תעשה את ההבדל בין קבוצה סולידית שיכולה לעבור סיבוב או שניים עם הגרלה נוחה ובין קונטנדרית לכל דבר ועניין.

הימור: צמוד והגנתי, ובא לי להמר על הפתעה. ממפיס ב-3 משלשת ניצחון של גרייסון אלן שלא קיבל הזדמנות ביוטה.

ולסיום, חידה במתכונת פלייאוף. יוטה וממפיס ישחקו אחת נגד האחרת בסדרת פלייאוף לראשונה אי פעם, מה שמעלה את השאלה בכמה עונות קודמות בתולדות הליגה העפילו 2 הקבוצות לפלייאוף?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
536 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
etayle
etayle
2 years ago

תודה רבה, בנוגע להחלטה בנוגע לפרוסס, זה ממש לא מדוייק.
תראה את שאר הקבוצות בצמרת, לא עשו שום פרוסס(פיניקס היו גרועים לפרקים, אבל לא במכוון, וברמה של פילי בזמנו, יוטה כמעט תמיד היו תחרותיים, דנבר כנ"ל). גם היה לו הרבה מזל, ששתי קבוצות דלגו על אמביד…

פיניקס לייקרס זו הסדרה של הסיבוב הראשון, בעיקר כי הלייקרס לפי דעתי לא באמת סיד 7…

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

הצלחה זו אליפות

Dor
Dor
2 years ago
Reply to  etayle

על מה אתה מדבר? פיניקס שנים בפרוסס, הלייקרס היו בפרוסס (3 בחירות דראפט שניות ברצף), המג׳יק בפרוסס שנים וככה גם המון קבוצות נוספות בליגה. אף אחת מהן אולי לא באופן ככ מוחצן כמו פילי ב 15 – 16 אבל להגיד שלא עשו זה לעצום עיניים. דרך אגב, פילי בחרה ראשונה בדראפט פעם אחת (את סימונס). פולץ זה כבר טרייד-אפ ואמביד נבחר בכלל שלישי והוא נראה יוצר כמו גרג אודן 2 מאשר כמו MVP

צ'יקו
Admin
2 years ago

תודה חיים
.
חברים, מוזמנים להצטרף לקבוצת הטלגרם של האתר
https://t.me/hoopscoil

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

6️⃣
☀️
🦅
🎺

פיני
2 years ago

מעולה!
לפי דעתי, הניקס ינצחו. כל השאר, אני איתך.

פיני
2 years ago
Reply to  פיני

אם היית מהמר על הניקס, היית שם מכנסיים, או ירח?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  פיני

🍎

פיני
2 years ago

🙂👌👍

פיני
2 years ago

עידו, מה הסט הימורים שלך להערב?

פיני
2 years ago
Reply to  פיני

השאלה היא, האם הערב תחליף את התמונה?…

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  פיני

שתי מנורות שבורות
טלויזיה סדוקה קלות
אישה כועסת
שינה קצרה על ספה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חושב כמוך🙊🤫

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

🤦

NFS
NFS
2 years ago

יפה.
גרסת שמעון-
😁
🤣
😂
😅

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  NFS

איי איזה טיימינג דפוק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  NFS

😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תודה חיים,
לגבי וושינגטון-פילי הגבתי בפירוט בפריוויו של אינדיאני,
יש לי הרגשה ששלוש קבוצות חוץ ינצחו היום. מי? לא מגלה…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  דה שוט

🐔

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😎

פיני
2 years ago

תודה על פריוויו מעולה!
1. פילי לדעתי תנצח בקלות, וושינגטון תסתפק בעצם ההגעה למעמד.
.
2. קשה להמר נגד הלייקרס והמאצ' אפ הבעייתי מול דייויס ולברון, אבל היום זה הפעם שהסאנס יכולים לקחת משחק מהלייקרס העייפים שרואים משולש. הסאנס הוכיחו אופי שנה שעברה בבועה וצירפו את פול. סאנס.
.
3.ניקס-הוקס קשה לחיזוי, מעצם זה שכמעט ולא צפיתי באטלנטה השנה והסלידה מהחורפן הראשי שם. אלך על הביתית למען דובי, ספייק לי, הביתיות והעובדה שתיבודו מצליח יותר בפלייאוף ממקמילן (או שלא…). ניקס.
.
4. הג'אז עם מיטשל צריכים לנצח את וינצחט את זה. הם הרבה יותר טובים, נחו הרבה זמן בעת שהדובים רצו מהתאמות מול פופ להתאמות מול קר והתעייפו. זה אולי יהיה המשחק הראשון (מהמר על המשחק בין הסיקסרס לוויזארדס) שלא יהיה צמוד וייגמר בבלואו-אאוט. ג'אז.
שימשיך ככה.

etayle
etayle
2 years ago

עוד נקודה שהעלו, ג'אז נגד הגריזליס, זו הסדרה הראשונה עם 4 z…
עוד נתום חסר משמעות…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  etayle

😴🤷🏻‍♂️❔

ארבל חילבה
ארבל חילבה
2 years ago
Reply to  etayle

מהברקות האנלטיקס על ערשם בלילות הקרים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

אחלה פריוויו, אחלה משחקים. תודה רבה

MBK
Editor
MBK
2 years ago

ב 2010 פיניקס פגשה את הלייקרס בגמר המערב
זאת הפעם ה 13 שהקבוצות נפגשות בפלייאוף, 8 פעמים שהלייקרס עברה את הסאנס. היא הייתה אלופת המערב.
הסאנס ניצחו את הלייקרס 4 פעמיים כולל חזרה מ 0-2 ל 3-2 ב 1993 אז המשיכה עד לגמר.

לגביי הפרוסס של פילי, הם דווקא חרבנו בחירות דראפט בצרורות. מרקל פולץ לדוגמא על טייטום
חליל אוק׳פור לפני פורזינגס
טרייד של זאיר סמית על מיקל ברידג׳ס
הם לא ממש הבריקו והייתה להם בעייה תחת ברט בראון
הם היו רחוקים כדור של קוואי שקפץ 4 פעמים על הטבעת מאליפות, הקבוצה עם באטלר הייתה הכי טובה שלהם

פיני
2 years ago
Reply to  MBK

טורונטו לא הייתה ככ טובה מול פילי. היא עברה מטמורפוזה בפיגור 2-0 מול הבאקס והמשיכה כל הדרך לאליפות אגב פציעות.
פילדלפיה הייתה עפה מול הבאקס בגרסה ההיא.

MBK
Editor
MBK
2 years ago
Reply to  פיני

הצחקת את בודנהולצר ובלדסו
קבוצה של באטלר,אמביד וסימונס הייתה עוברת את מילווקי

פיני
2 years ago
Reply to  MBK

ולא את ברוגדון ויאניס. לא היה להם מי שיגביל אותו ויאניס אוהב לחסל את אמביד

NFS
NFS
2 years ago

יופי של פריוויו.
נגמר המבצע בעזה אז הורידו היום את כל ערוצי הספורט שפתחו. בגלל שבערוץ הספורט משדרים כדורגל ישראלי, אליפות אירופה בשחיה וכו' אז תפנקו בלינקים טובים (לאחרונה קצת מג'עג'עים הלינקים שלי, כולל אחד שעד לשידור עצמו צריך לסגור 47 חלונות).

אבג
אבג
2 years ago
Reply to  NFS

80 שח עד סוף הפלייאוף. שווה כל שקל

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  אבג

ליג פאס?

אבג
אבג
2 years ago
Reply to  NFS

כן

אבג
אבג
2 years ago
Reply to  אבג

וכולל כמובן אפשרות לראות בבוקר את המשחקים של הלילה

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  אבג

שכנעת.. רכשתי

אבג
אבג
2 years ago
Reply to  NFS

רק אל תשכח לבטל את החידוש האוטומטי

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  אבג

מבטלים בתחילת העונה הבאה או שעושים אנ-צ'ק איפשהו?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago
Reply to  אבג

מהניסיון שלי. מה שלא עושים מגיעה שנה חדשה ואיתה חיוב אוטומאטי. אבל אחרי ששולחים מייל הם מחזירים

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

אני רואה שיש פה אהדה רבה לניקס. כל כך הרבה שנים עברו מאז האליפות האחרונה שלהם , כמעט יובל. מנחם הוא לדעתי היחיד מהכותבים כן שעקב באותם ימים אחרי הנבא. רוב האחרים מכירים את הניקס של שנות התשעים שאז לא הגיעה אל השוקת. מאז חורבן. בכל זאת יש לניקס הרבה יותר אוהדים בכח מאשר נאמר, פיניקס ובודאי הגאז, שתיהן קבוצות שהצליחו יותר ממנה מאז שנות השבעים המוקדמות.
.
אני דרך אגב שמעתי את השם לראשונה בחוג להתעמלות של מכטי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פריוויו מעולה תודה רבה חיים.
פילי, ניקס, יוטה ולצערי גם הלייקרס.

NFS
NFS
2 years ago

וואו, כמה צופים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד התחיל בניגוב ישר

popo
popo
2 years ago

פילי!
ווי אר קאמינג!!!!!

וכבר הולכים…🤩

etayle
etayle
2 years ago

אני אוהד דוראנט וממש רוצה שהוא יזכה כמובן, אבל הנחמה העיקרית שלי זה שאם יהיה גמר פילי לייקרס, יהיה קרב ענקים בין צפרירוס לספשיילפילי.

מנחם לס
Admin
2 years ago

ידעתי שתיקחו את שתי הדקות הראשונות כדוגמא. חכו. ישנם 6 משחקים עד שווד מנצחת 2-4

אשך טמיר המקורי

תראו את ראס האפס הזה עומד כנציב מלח בהתקפה כשהכדור לא אצלו.
עאלק 100%

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח שמענו עליך גיבור מתחבא מאחורי סימונס למה שלא תבוא עם מקונל

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

גש לגסטרולוג, התחלת לנפוח מהפה

מנחם לס
Admin
2 years ago

על כל שגיאה של ווסטברוק, אמביד יזרוק לבנה

אשך טמיר המקורי

הוא כזה מוסר מחונן, שהוא לא רק מערב את כל החמישייה – הוא מערב גם את הספסל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

השופט באפור, אבל לא משנה, מה שתגיד

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כמו שחששתי – אנחנו לא מסוגלים לעשות סל. מזל שפילי קבוצה פח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ההגנה של פילי תחסל אתכם ראית איזה איירבול האצימורה דפק מסנטימטר מהסל רק מהצל של אמביד? 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווש שומרים עם העיניים חח מזלם שאמביד החטיא 2 שלשות לבד לגמרי בסוף ניגב בצבע

מנחם לס
Admin
2 years ago

צרפק של אמביד. ויזרדס רק לומדת לשחק יחד ובודקת את פילי. אני בטוח שווש מנצחת את הסידרה כמו שאני מאמין שמחר יהיה חם באילת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

אני באילת וחם פה גם ככה 😂

אשך טמיר המקורי

העיניים כואבות מלראות את אבו נזק

דובי
Editor
2 years ago

שלחתי את יותם לישון. המשחק הזה לא חינוכי

אשך טמיר המקורי
Reply to  דובי

לחלוטין. pg-13

איצקו
איצקו
2 years ago

תחילת המשחק של מיאמי מילווקי היה אותו פח אשפה רק ששם היה הגנות ופה זה יכולת אישית דרגה א מי פוגע הכי הרבה פעמים בטבעת בלי להכניס סל

מנחם לס
Admin
2 years ago

הבעייה שלי שאסור לי לדבר כי ג'ייסון כאן עם 3 חברים מפילדלפיה והם מטורפים על כל דבר 'פילדלפיה' אז אני כותב להם שאני מסביר לקוראים בישדראל למה הסיקסרס היא מועמדת ל\אליפות, בעוד שאני יודע שהיא לא עוברת לשלב הבא. חכו. המבול עומד להגיע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה נגר הסימונס הזה חחח הילד רואה איתי את המשחק אומר על סימונס איך הוא מחטיא את זה 😂😂😂😂😂 והוא לא מכיר אותו. על דוויט הוא נקרע מצחוק אמר לי מה זה השיער הזה 😂😂

אשך טמיר המקורי

הילד טטרשן מבטן ומלידה

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

למה קרי נמצא על המגרש אם לא מסדרים לו קליעות מהשלוש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה בארטנס על המגרש חחחח מי יתן לו לזרוק בפילי הוא יפנק אותנו בהתקפה כי איתו זה 4 בהגנה

מנחם לס
Admin
2 years ago

השחקן ה-י-ח-י-ד שמפחיד אותי מפילי זה סת' קרי

איצקו
איצקו
2 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם אתה חייב למכור לכל צוות הללל את השיטות שלך כי הבובות וודו שלהם לא עובדות ואתה בשורה אחת פצעת את סת'😉

מנחם לס
Admin
2 years ago

התחילו עם שיפןוט ביתי

מנחם לס
Admin
2 years ago

ברטנס משתיק הרבה פיות, כולל שלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מה משתיק הוא לבד לזריקות חחח איפה השומר זה שחקן בלי ערך אם יש עליו שומר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בלי השופטים זה עשר לווש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט פח רציני תעיפו את הדביל הזה השאיר את הפצמר פעמיים לבד

אשך טמיר המקורי

הפצמ"ר הלטבי בהרעשה כבדה

המשגיח
Admin
2 years ago

אכן. נתן עונה בסדר סך הכל, אז הנה הזמן שלו להצדיק את החוזה העצום

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

😭😭😭🦓

אשך טמיר המקורי

הזווית הישראלית – דנידין דפק בלוק לראס

דובי
Editor
2 years ago

לופז נראה כמו ילדה עם זקן בגובה שבע פיט

MBK
Editor
MBK
2 years ago

הייתי מציע לדוק ריברס להכנס מחר בבוקר למשרד הפנים ולצאת עם תעודת זהות חדשה – שמוק ריברס
הוא לא מסוגל לתת סוויפ בפלייאוף גם לא על קבוצת עודפי יצוא כמו הוויזארדס

אשך טמיר המקורי
Reply to  MBK

מאמן משכמו ומטה

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  MBK

הוא בירר מול הליגה אם אפשר לנצח את הסדרה בלי להוביל 3:1

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago
Reply to  NFS

נשפכתי מצחוק בקול רם

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

🏞️🌰

אשך טמיר המקורי

פילי משליכים קטיושות.
סתכלו על ראס בהתקפה כשהוא בלי הכדור.
מגיע לאיזה נקודה על הקשת, נעמד וזהו.
איזה איש מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מפרק את הקרשים חחח

דובי
Editor
2 years ago

הקרש הפסיד בהתערבות

אשך טמיר המקורי

מתכונן ללג בעומר

אשך טמיר המקורי

הימורים – את מה ישבור ראס קודם – את הטבעת או את הקרש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרש כבר 3 פעמים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

🇦🇺🏀💵

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מצליח להעיף את הכדורים למקומות שאף שחקן לא מצליח זה מדהים איך הכדורים עפים לו מהידיים לשם 😂😂

אשך טמיר המקורי

הידיים שלו זה מכונת פינבול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לן בייבי איירבול מהקו אבל שום דבר לא ישתווה ל10 שניות של יאניס אפילו ראס חא יצליח לעשות את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר נגד אמביד 😂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

🐂💩🦓

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לן השתגע מאן או א מישן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

על הפחון דוויט איך אני שונא את דוויט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לן חוגג על דוויט. טוביאס בזון ביל עוד נח😂

אשך טמיר המקורי

סימונס זה דריימונד משונמך – בלי המנהיגות והאטרף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי בחיים חא היה כזה שומר באחד עלצאחד גם לא בשיאו ולא אתלט כזה אבל כן הם מביאים אותה תרומה

אשך טמיר המקורי

חשבתי שהוא המגן הטוב בהיסטוריה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק לגבי הרישא טועה לגבי הסיפא נגר תמיד היה.
38 אחוז ל3 שהשומר שלך מתחת לסל לא משהו משובח וזו אנומליה לעומת הקריירה.
נגר היה תמיד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק לגבי 2 הסעיפים מקבל את התיקונים.
אבל סימונס מאזן את זה באתלטיות מהירות ומשחק ריצה שלא היה לדריי בשיאו.

בכל אופן לרדת מהשוואות של בחירה 1 לברון הבא לדריי זה חתיכת נפילה 😂

עגל
עגל
2 years ago

דריימונד היה בשיאו בערך יומיים
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס מתעלל בביל חח

עגל
עגל
2 years ago

בינתיים מנחם מרוצה, "משחק מזרחי טיפוסי"
🙂

אשך טמיר המקורי
Reply to  עגל

המסרח התעלה על המעורב

דה שוט
דה שוט
2 years ago

איזה שופטים זבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מסכן נטו צעק היה פאול וקיבל טכנית 😂😂😂
לברון יושב על השופט 48 דק 😂😂😂 ולא ראה טכנית בחיים

אשך טמיר המקורי

פרוטוקול הקורונה הורחק לשבועיים לאחר שעבר על חוקי לברון

NFS
NFS
2 years ago

טוביאס במחצית חייו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס קנה שישיית סנו פוליש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקסייי מצחיק בחיג פס שומעים ברקע את האוהדים והצרחות שלהםמאיזה דפוק אחד צועק לכולם יו סאק יו סאק 😂😂😂 כל המשחק זה הטראש טוק שלו האמריקאים האלה 😂😂😂😂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

🦌🌡️>>>

NFS
NFS
2 years ago

Well guess who's leading

אשך טמיר המקורי

יכולות השיגור של הפצמ"ר השתדרגו משמעותית

מנחם לס
Admin
2 years ago

הבעייה שישנה לי עם ווסטברוק היא שאף אחד – חוץ ממני – מסוגל להבין כמה הוא טוב.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וושינגטון גברים איזה קבוצה למות עליהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי גרועים נגד הפחים האלה בפיגור בחצי אבל בגלל שגואל הושבת עי השופטים. חצי שני ינוגבו.
סימונס עם כמה ניגורים לפנתיאון בחצי הזה ישר להיילייטס.
וזה עוד שביל חצי רדום וראס עשה סדקים בקרש.
הפצמר היום עםמ3 פגיעות ורק יירוט אחד מוצלח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראס עם 10,6,5 באחוזים טובים מול המגינים הכי טובים בליגה עם שני איבודים שאחד בכלל חולצה אפורה של השופט. הקבוצה מובילה, הוא כפה עבירה שלישית על אמביד ועושה הכל כדי להכניס את ביל. תמשיכו עם השריקות המפגרות שלכם מהבית – גאוני כדורסל פה כולם כבר עדיף שימי וגיל ברק אני נוטש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מה אתה נוטש הלו תן לנו להסתלבט קצת היו לו 2 מסירות לחוץ לפנתיאון ו3 סדקים בקרש זה חייב להיות מצחיק. אל תאבד את חוש ההומור. אל תקרוס לי בלחץ עם התקפי חרדה. אני צריך אותך לשלבים הגבוהים בפלייאוף.
מה הקרואטי היה אומר על ראס?

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

נפח וברח

שחר אלוני
2 years ago

פילי בלי אמביד ובלי כל כך הגנה משחקים שקום עם ווש. אם השלשות היו נכנסות באחוז נורמלי, היו להם 70 נק' במחצית

שחר אלוני
2 years ago

שקול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם ווש מנצחים היום זה הישג קטן לעומת היכולת שלהם להתמודד מול דה קרס אוף לס

popo
popo
2 years ago

כן כן, פילי תרמוס, תשפיל, תדרוס, תטבח!
ספרו לי על זה.
מה עוד ווש צריכה לעשות כדי שתאמינו בה קצת?
הקבוצה כמעט הכי לוהטת בליגה בחודש וחצי האחרון
מנצחת את דנבר יוטה לייקרס פעמיים
כמה אסיסטים ווסטברוק צריך למסור כדי ש…
30?
שלום חברים בבלוג החי
באתי לתת קונטרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

הגיע הזמן דה שוט סחב כל המחצית על גבו עם עזרה קטנה ממנחם

פיני
2 years ago

שאפו גדול לוושינגטון.
בוז עצום לפילי, אמביד וריברס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט במופע סולו בלי פופו ורזיאל במחצית מוביל עליי ועל טראסט. ברוך נעדר מסיבות אישיות (ביום הולדת של ליל בייבי)

popo
popo
2 years ago

דה שוט שמאל , חלש.
סטף מחוץ לפלייאוף שנתיים מחוץ לפלייאוף
ראס עונה מעולה ביוסטון , העונה לוקח בקאמבק מדהים את ווש לפלייאוף
ראס חוטף, קרי מהולל כמו ששום כשלון פה לא הולל אי פעם
צריך לפמפמם את זה עד ש..

אשך טמיר המקורי
Reply to  popo

ערוץ השידור של פופו, fakenews.com

אשך טמיר המקורי

הייתי מתבייש ללכת לקו אחרי שריקה כזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואי וואי ראס מקרצף

מנחם לס
Admin
2 years ago

מסירת אצן של סימונס!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה שריקה מסכןמראס טוביאס עשה לו מאנו

מנחם לס
Admin
2 years ago

ועתה דאנק של אמן שלו

אשך טמיר המקורי

דם סמיך ממים, אוויר סמיך מראס בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בינתיים עם כל הניגורים הוא מנגב

אשך טמיר המקורי

איזה מנגב, פילי סתם גרועים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי על הפנים מתחיל להתגנב אצלי ההרגשה של הפסד היום 😟

מנחם לס
Admin
2 years ago

כשיהיה לי זמן, חשק, וסבלנות – אסביר לכמה צולעים כאן (אתה מקשיב, אשך?) מה היא הגדולה האמיתית של ווסטברוק ולמה הוא אלוהים השני

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

הגדולה האמיתית שלו היא לקבל עשרות מיליונים על היכולת הנוראית הזאת

אשך טמיר המקורי

איפה אמביד ואיפה יוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק יוקיץ לא קרוב אליו

popo
popo
2 years ago

דווקא מכל פילי הצולעים סימונס עם כמה פעולות נהדרות!

מנחם לס
Admin
2 years ago

אתם רואים כיצד שמעון מכסה את עצמו מכל הצדדים? בכל מקרה הוא יכול לטעון, 'כפי שנבאתי' (או כפי שחששתי)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

😂😂😂

שמתי 4 1 לפילי מה אתה רוצה יותר ברור מזה? פילי ינגבו את ווש זה לא כוחות בסידרה הזאת.
אמביד עוד יתן את משחקי ה40 שלו עליהם חכה.

שחר אלוני
2 years ago

אמביד סתם נח עם פילי, או שזה השנמוך הרגיל בפלייאוף?
טוביאס מצוין, שאר פילי לא בעניין כל כך
ווש משחקים רגיל, מאלתרים ומקווים לטוב, בינתיים זה עובד, יש להם מוראל גבוה

מנחם לס
Admin
2 years ago

ווסטברוק האידיוט לא מסוגל לקלוע עם הקרש. הוא חזק מדי או חלש מדי בקרש.

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

זאת הגדולה.
כל bank shot שפוגעת רק בקרש זה money in the bank

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצאקות התחילו לצלול

popo
popo
2 years ago

איזה עקשן ביל
מייגאד

פיני
2 years ago

סופסוף!!
יופי של התקפה והגנה

אשך טמיר המקורי

תחושה ממש מוזרה להיות בעד פילי

פיני
2 years ago

אני נהנה עכשיו.

שחר אלוני
2 years ago

פילי נחו שבוע, זה עושה אותם קצת חלודים וישנוניים, עכשיו השלשות התיישרו. משחק מהנה, נטול הגנות ומהיר. אמביד עדיין בהילוך שני

פיני
2 years ago

האריס פשוט ענק. אמביד לא טוב

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

הדיליי של סקוט ברוקס בטיימאאוט כזה טפשי

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

וביל שחקן אדיר. תענוג לראות. וגם האריס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביל חולני נזכר לשחק איזה מפלץ

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני פה כדי שלא תגידו שברחתי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ההגנה של ראס זה שערוריה

popo
popo
2 years ago

גאפורד עם 4 עבירות
פילי תיקח בלעדיו

פיני
2 years ago

אמביד התחמם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד משתלט בייבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט לא ענית לשאלה שלי מה הקרואטי היה חושב על ראס תביא אותו לפרשנות בהופס בחייאת

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא היה אוהב אותו – ראס עושה הרבה שטויות אמביד שלך חור בהגנה אבל הרג אותנו ניגב פוליש ווקס אין לנו מה לתת מולו בעל מקרה ניקח שני משחקים בבית שם השופטים יהיו איתנו (היום הם בסדר)

popo
popo
2 years ago

ווש משחקת מגעיל עכשיו

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  popo

קשה להם הם נחותים ומותשים סימונס ותייבול הרגו את ביל ראס כבר עם עיניים מזוגגות ברוקסי חייב להושיב אותם הרבה יותר במשחקים הבאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יפ. אם יושיבו אותם מי יקלע שם?

אשך טמיר המקורי

סימונס שבר שיא בהטלת כדור ברזל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לצערי עם סימונס קשה להגיע רחוק ואין סיכוי להביא איתו טבעת. הוא מאד מוגבל אפילו מול הקליר פאת של ווש. חייבים טרייד עליו. יאללה סטפן

איצקו
איצקו
2 years ago

טייבל הזה מגן טופ 10 בליגה באחד על אחד
אני לא יודע סטטיסטיקה אבל מרגיש לי כאילו הבנאדם חוסם כל זריקת פול אפ שמישהו ינסה לזרוק עליו
לא מוערך מספיק הבחור
ועוד נקודה לזכותו הוא אחד המצחיקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

הוא רוצח. הוא שומר יותר טוב מסימונס ב1 על 1 למשל. פשוט הוא שחקן מחליף שמשחק 20 דק ואין מאחוריו יחסי ציבור אבל הוא מגן עילית ובהחלט ייתכן שהמגן הטוב בליגה בעמדות 1 עד 3 אבל הוא לא ידורג שם לעולם כי הוא מחליף.

יוסטון הדבילים יכלו לקבל אותו ואת סימונס על הארדן

NFS
NFS
2 years ago

אני נייטרלי – העיקר שיהיה צמוד

שחר אלוני
2 years ago

פילי צריכים הידוק בהגנה ל 5 דקות, ולהחזיק את המשחק

עגל
עגל
2 years ago

דה שוט חזר? קיבל חיזוקים מפופו.
.
אם הסדרה תתארך לאמביד יהיה קשה, כבר מהחצי הוא נשען על הברכיים, לא זוכר שאולג'וואן בגילו היה כל כך עייף

אשך טמיר המקורי
Reply to  עגל

אלה ההורמונים שמשתוללים, הוא בשמירת היריון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂
בסיבוב ה2 יהיה לו הרעלת היריון

פיני
2 years ago
Reply to  עגל

האקים בגילו, היה עסוק בלעייף סנטרים אחרים…

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  עגל

לקחתי ללב יש דברים שלא משתפרים עם השנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מה ללב עם שנות ניסיון כמו שלך? זה כמו שדיקצה יעלב מטראש טוק תקין

NFS
NFS
2 years ago

הגנה עלובה של וושינגטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפצמר שבר קרש לרסיסים 😂😂 טוביאס בקרצוף

דה שוט
דה שוט
2 years ago

🤦‍♂️ הוא עשה גילרי

פיני
2 years ago

האריס מפרפר את ההגנה של הוויזארדס

שחר אלוני
2 years ago

זו ההזדמנות של וושינגטון, פילי בהגנה לא מהודקת, שלשות לא נכנסו במחצית ראשונה, אמביד מאופק.
טוביאס אחלה שחקן

popo
popo
2 years ago

ווש יצאה מהסיסטם שלה
ווסטברוק לא יוזם
פילי יכולה להביס אם ביל ימשיך לא לשחרר את הכדור

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  popo

יש מצב,
זה לא הולך להיות קל במשחקים הבאים כשההגנה תתהדק והשלשות יכנסו יותר לפילי

אשך טמיר המקורי

ראס מוכן לזוז בהתקפה רק אם הוא חושב שהכדור יגיע אליו לכידרור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפצמר מחרבן

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בוקר טוב אני הצטרפתי אליכם

מנחם לס
Admin
2 years ago

אל תדאגו. אני כאן, רואה כל תזוזה!

NFS
NFS
2 years ago

אין הגבלת כניסת קהל בפילי?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

וואו איזה נכים התקפית וושינגטון, ביל רץ לאמצע על שניים ומאבד

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

קם בבוקר שותה קפה בהוואי ורואה את הנגר האוסטרלי שובר את הטבעת מה יכול להיות טוב מזה

NFS
NFS
2 years ago

מתי שיעור היוגה?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  NFS

אין לי בהוואי רק יושב ונח

אשך טמיר המקורי

ראס 9 קלאסי, לא יורד

דה שוט
דה שוט
2 years ago

6 התקפות בלי סל 🤦‍♂️

NFS
NFS
2 years ago

ווש רק מאבדים 🤦‍♂️

אשך טמיר המקורי

כשחוטבים עצים עפים שבבים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

וושינגטון כאלה טיפשים 3 מהלכים רצוף נכנסים לדאבל טיפ בצבע ומאבדים. ביל פעמיים ווסטרוק. מי מנסה להכנס לצבע שאמביד שם

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

ווש מנוגבים. זה יגמר 4-0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס הורג אותנו בהתקפה איזה נגר אלוהים אדירים עושה יאניס מאתמול לא מסוגל לשים עונשין אפילו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא יאמן נכנס לליגה נגר ונהיה יותר גרוע 😂

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

על יאניס שומרים עליו אף אחד לא שומר נגר בין נגרים, שמעון רק שתדע פורטר גוניור הרבה יותר כשרוני ומוכשר מביל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

112:106 שעה ווש חשבו שהמטרה היא לחדור ולאבד 🤦‍♂️ פילי שומרים טוב הרגו את ביל וראס הם עייפים מתים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה לא פילי אמביד מחכה בצבע כמו תמיד והסתומים האלה רצים לתוכו (יש להם בעיה שהם לא יכולים לקבור את העור מרחוק

אשך טמיר המקורי

סימונס pg
ראס sg
יאניס pf
גרין c
את מי אנחנו שמים בסמול?

אשך טמיר המקורי

מה?! איך? הבנאדם היה קלע סבבה לגמרי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

חסר יש את המכסח מטמפה (טורנטו) פסקל סייאקם.

אשך טמיר המקורי

מעולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גובר דיברנו על זה

עגל
עגל
2 years ago

שים את דראמונד בסנטר ויש לך נבחרת חלומות
(או את דיאנדרה ג'ורדן)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אמביד מנגב שמעון צדק טוביה חוזר לגודל הטבעי ווש ייקחו את המשחקים בבית יהיה שם גיהנום

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

אמביד בלתי עציר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כן. לצערי

אשך טמיר המקורי

אני רוצה את השעתיים וחצי שלי בחזרה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח שימי וברק אוהדים שרופים של וושינגטון קטעים איתם

NFS
NFS
2 years ago

איזה אהבל 🤦‍♂️

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לשני דברים בעולם אין גבול אוי ראס ראס איזה מטומטם

אשך טמיר המקורי

כשאתם מסתכלים על זה תחשבו על זה:
הבנאדם מקבל עשרות מיליונים רק על זה. לשחק כדורסל ולזרוק כדור לסל.
וזה מה שהוא עושה כל חייו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה טרגדיה זה ראס חח למרות שתכלס לא דרך

עגל
עגל
2 years ago

גם לדעתי הוא לא דרך, אבל שחקן מנוסה כמוהו לא צריך להגיע למצב כזה

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  עגל

בדיוק

שחר אלוני
2 years ago

צריך פשוט להעביר את ברוקלין למערב, ולהכריז על שתי ליגות עם עליה וירידה 🙂

NFS
NFS
2 years ago

דווקא ווסטברוק זרק

etayle
etayle
2 years ago

קישור אמין ללייקרס?

אשך טמיר המקורי

מתי חילוף משמרות?

onetwo3
Editor
2 years ago

פעם ראשונה שאני רואה בספורט 5 וסליחה, אבל גיל ברק מדבר לא לעניין.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא נורא יהיה בסדר מחרתיים זה שלנו החבר׳ה ייצאו מההלם. הבעייה זה ההגנה של פילי – ווש לא הגיעו לזריקה אחת נורמלית כל המשחק סימונס גרין וטייבול הרגו אותנו

etayle
etayle
2 years ago

קייסיפי בשתי החטאות מזעזעות

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ג’יימס מנגב מ3 אייטון טוחן בצבע,

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

לא רואה את פילדלפיה מנצחים את הנטס אלא אם שנים משלושה בנטס נפצעים, דבר שיקרה בסבירות גבוהה. אני גם לא רואה את אמביד מושך 4 סדרות. היום הוא קיבל חמצן למוח בדקות האחרונות של המשחק.
.
פינת ג"ס: יש כאן אוהד של איזו קבוצה שרוצה להחתים את אוברה לשנה הבאה?

etayle
etayle
2 years ago

המשחק הזה התחיל כמו סופה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דאבל טים קבוע על בוקר, ראיתם איזה מהיר אייטון,כשרון מבוזבז

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אייטון הופך את דיוויס לביץ שלן,איזה אתלט על. פיניקס מנגבת

etayle
etayle
2 years ago

התנועה של אייטון מדהימה, הבחור אתלט על

popo
popo
2 years ago

אם ככה נראים הפערים בין ווש לפילי ביום אנמי של ווסטברוק
אז ווש יכולים להיות אופטימים
תכלס' משחק מזרחי קלאסי…

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  popo

לסימונס וגרין יש את המספר של ראס, הם מובילים אותו לספוטים ששם הוא עושה שטויות. ראס חייב להתעלות מחשבתית. היום הוא היה טוב, עד שנגמר החמצן

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שיפוט עלוב, עבירת תוקף ברורה של שרודר. הלייקרס לא קוברים את העור מ3

etayle
etayle
2 years ago

+1

Jonathan
Editor
2 years ago

פיין הגמד שחודר על דייויס ואז דייויס הגבוה שקולע מרחוק.
זה מה שאני אוהב בNBA של היום.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פיניקס רצה, לעומתה כל סל של הלייקרס נראה כמו לידה. אייטון בקבוצה אחרת כבר היום אולסטאר בשינה

פיני
2 years ago

יופי פיניקס

etayle
etayle
2 years ago

אחלה רבע

עגל
עגל
2 years ago

לברון בסוף הסדרה – צעירי פיניקס הם העתיד של הליגה.
הם הפתיעו אותנו ושלחו אותנו לחשוב בקיץ, נחזור חזקים יותר לעונה הבאה.

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  עגל

הם בכל מקרה חוזרים בעונה הבאה עם חיזוקים בקאליבר של דיימיאן לילארד ואולי איזה אולסטאר מזדקן שעולה מהספסל. לברון והלייקרס זה שילוב מנצח בכל הקשור לגיוס כוכבים…

Jonathan
Editor
2 years ago

אוי לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פליאוף מגיע וכריס פול נפצע מסכן, אין חדש תחת השמש

etayle
etayle
2 years ago

לאאאאאא

etayle
etayle
2 years ago

אוווווף

המשגיח
Admin
2 years ago

עם כל הפציעות של כריס פול, לא פלא שהוא ממשיך לפרסם חברות ביטוח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תמא טקס

Jonathan
Editor
2 years ago

איכשהו לא ציפיתי שזה ייקרה לכריס פול כבר בשלב הזה. מסכן.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

עצוב בוא נראה אם פיניקס תחזיק מעמד או שתקרוס מנטלית באיבוד של כריס פול, הם יותר טובים הערב לאבד את המנהל משחק שלך ושחקן חשוב זה קשה מנטלית.
.
מה שרואים זה שפיניקס הפסיקה לרוץ בלי פול

פיני
2 years ago

דייייי!!!!
פול! איזה נאחס!

etayle
etayle
2 years ago

לברון טוב בכדורסל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אייטון צריך להתבייש איך גמד כזה שמגיע לו לכתף וחלש ממנו פיזית לוקח אליו ריבאונדים.

FAN
FAN
2 years ago

איזה דכאון

Rocky1
Rocky1
2 years ago

נגמרה הסדרה.

FAN
FAN
2 years ago

פריקת כתף?

Jonathan
Editor
2 years ago

עכשיו נקבל סדרה שלמה של בוקר משחק הירו בול… אוי וייי….

Rocky1
Rocky1
2 years ago

פיניקס לא יקחו אפילו משחק אחד בלי פול (חשבתי שייגמר 4-1 ללייקרס, מעביר ל4-0).

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פששש בוקר טו הנדד סלאם מרשים ביותר

FAN
FAN
2 years ago

למה ניקולס מדווחת כששומעים את המסיכה במקום את הקול שלה

פיני
2 years ago

הלייקרס משחקת נורא בלי לברון.
פיניקס מתמודדת בינתיים יפה עם החיסרון של פול

FAN
FAN
2 years ago

ריצת 6-0 לכלא אחת מהקבוצות

etayle
etayle
2 years ago

המשחק איבד את החשק.
למרות שפיניקס משחקים נהדר. : (

FAN
FAN
2 years ago

מחכה לכריס פול במחצית שנייה

עגל
עגל
2 years ago

עד כה פיניקס הצליחה לפצח את אחת ההגנות הטובות בנב"א. אמנם זה אפילו לא מחצית אבל בכל זאת.
יכול להיות שמחזיקים את אייטון כקישוט כבר שנתיים בדיוק בשביל הרגע הזה, לבלבל את האויב?
מקווה ש CP3 יחזור לשחק כמה שיותר מהר, פיניקס צריכה אותו

פיני
2 years ago

ובכן… הוא חזר

Clutch Tatum
Clutch Tatum
2 years ago

פול יחזור למשחק

FAN
FAN
2 years ago

ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

🦓🌬️🔵

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דייוויס מגן ברמה אחרת

etayle
etayle
2 years ago

יש פול חזר!

שחר אלוני
2 years ago

הלייקרס עוד מתארגנים, נראים לא מתואמים, בלי לברון קשה להם לייצר זריקה, חוץ מריבאונד התקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דיוויס זוועה הערב הוא לא חזר יציב מהפציעה

FAN
FAN
2 years ago

איטן וקראודר 3 עבירות
בעייתי כשיש להם מפלצות ב4 5

שחר אלוני
2 years ago

דייויס עוד לא הגיע למשחק, כריס פול נראה לא לגמרי כשיר

אור
אור
2 years ago

אגדת KCP ממשיכה להיכתב לפנינו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בוקר מפלצת הוא נורא אנדרייטד, המספרים שלו לא מספרים על היכולת ההתקפית האדירה שלו.

FAN
FAN
2 years ago

זה בעיקר בגלל העובדה שהוא לא היה בפלליאוף עד היום

פיני
2 years ago

משחק של הלייקרס ופיניקס, זה המשחק עם הכי הרבה רייטינג באתר: אוהדי והייטרי הלייקרס, אוהדי והייטרי לברון וסניף אוהדי הסאנס בארץ הקודש…

Rocky1
Rocky1
2 years ago
Reply to  פיני

תוסיף שעה נורמלית ובכלל חגיגה

אור
אור
2 years ago
Reply to  פיני

לייקרס סלטיקס לדעתי לוקח בקלות

פיני
2 years ago
Reply to  אור

כשיהיה, ואם כן אז בגמר, ברור..

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  פיני

סניף פיניקס לא נכנסים לבלוג במשחקים של פיניקס

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

הם רגילים לבכות בשקט לכרית 🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

😂😂😂 עדיף עלינו סניף ראס – מייבבים כאן בבלוג מאז 2012 😭

אור
אור
2 years ago
Reply to  פיני

יהיה מעניין לעשות פה סקר אהדה, נראה כמה יש לכל קבוצה וכמה בערך משתתפים באתר

FAN
FAN
2 years ago
Reply to  פיני

הייטר מתייצב
אבל צריך לזכור שזה גם בגלל שהלייקרס יכולים להעיף קבוצה שסיימה 2…לא משהו שקורה כל יום

אור
אור
2 years ago
Reply to  FAN

סתם כי ציינת את זה, אף קבוצה לא לקחה אליפות מדירוג 7 ומטה (אם אינני טועה)

FAN
FAN
2 years ago
Reply to  אור

וזאת קבוצה שיכולה…
וכזאת שזאת לא הפתעה מטורפת מלכתחילה…

אור
אור
2 years ago
Reply to  FAN

בוודאי.. זו אנומליה עם הפציעות אבל כבר לא הפייבוריטים לדעתי כמו בתחילת העונה

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

האחרונה באיזור הייתה יוסטון והיא הייתה דיפנדינג צ׳מפיון

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

אכן, מהמקום השישי במערב

Rocky1
Rocky1
2 years ago

האמת שבוקר מאוד מרשים עד עכשיו.

Warrior
Warrior
2 years ago

איך השיפוט עד עכשיו? רק מצטרף

asaf
2 years ago

ואיטון עוד יותר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אחלה שיפוט, פה ושם יש שריקה גרועה אבל סך הכל לא משפיע על התוצאה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בוקר בלתי עציר

FAN
FAN
2 years ago

קלי תומפסון

asaf
2 years ago

כל פעם מהמעט שראיתי את הסאנס עולה השאלה… למה לעזאזל לא מנצלים את איטון יותר??

Warrior
Warrior
2 years ago

איך לסאנס לא היתה אפילו זריקת עונשין אחת כל המחצית

Warrior
Warrior
2 years ago

פול לא נראה כמו עצמו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Warrior

זה הפרעושים….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לברון חייב להתחיל לבכות לשופטים אחרת יפסיד את המשחק!

FAN
FAN
2 years ago

🙂 🙂 🙂 🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי

פיני
2 years ago

מעריך שהסאנס יקחו את המשחק הזה, בגלל היכולת החלשה של דייויס. ובגלל זה, בסדרה ארוכה, יפסידו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איך קקפ מחציצ כזו שלשלה פנויה, היה צרי להשליש אותה אבל שילשל החצצון

Warrior
Warrior
2 years ago

מדהים איך ברגע שפול יוצא כל משחק ההתקפה יוצא מאיזון

Warrior
Warrior
2 years ago

מסכן אייטון איך הוא מתחנן לכדור לא נותנים לו

itaip
itaip
2 years ago

דיוויס חושך שאין לתאר. ביום סביר, אפילו לא טוב שלו, הלייקרס מנצחים בקלות

שחר אלוני
2 years ago

בלייקרס לא מוסרים, לא לוקחים ריבאונדים, דייויס נוכח נפקד, ואף אחד לא ממש הגיע למשחק חוץ מלברון וקצת דראמונד. יפה שההפרש לא גדול. ככה הם התחילו גם את הפלייאוף שעבר

פיני
2 years ago

ולחשוב שדייויס היה השחקן הכי טוב בפלייאוף שעבר. ביזיון.

Clutch Tatum
Clutch Tatum
2 years ago
Reply to  פיני

הוא לא

פיני
2 years ago
Reply to  Clutch Tatum

הוא כן

שחר אלוני
2 years ago

פופ 1 מ 7 לשלוש, והשאר לא זרקו יותר מדי, עוד 2-3 שלשות שלו והיה משחק שקול, וזה בלי דייויס, אוקיי..

Guy
Guy
2 years ago

אם פול לא מתחיל לחזור לעצמו הסאנס לא יתקדמו לשם מקום.. בקושי יכול לכדרר בלי לאבד שליטה על הכדור מאז שנפגע שם בכתף. לברון עוד נותן להם תחושה שיהיה תחרות בהמשך הסדרה… רק שלא יפלו בזה

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

פלוס 13 לקראת הרביעי מקווה שמלאי הטיטולים מוכן ומעודכן

שחר אלוני
2 years ago

הלייקרס עושים מדי פעם משחק כזה שברור שהוא הולך לפח. יש להם 20 וקצת אחוז לשלוש, מעט מאד אסיסטים, ואחוזים נמוכים גם ל 2 ועונשין. הם כמו אוניה שצריכה זמן כדי להתחיל לנוע

Warrior
Warrior
2 years ago

לברון דיבר עם השופטים בהפסקה כנראה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לברון סוס קארוסו מנגב

השור
השור
2 years ago

איך טעויות שיפוט – קרוסו היה מלך נעמד נדב הנפלד במקום

השור
השור
2 years ago

זה נראה כך
אבל זה לא היה לברון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  השור

זה היה יהורם גאון

השור
השור
2 years ago

זה היה ההוא מהקבוצה שלו – לברון לא נגע בו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  השור

זה, זה גם תשובה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הרבה קהל – בפילי נרשמו למעלה מ-11 אלף

השור
השור
2 years ago

שתי העברות קשות ומכוערות נגד הלייקרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

השיקסה קיבלה מכה, אויה.

FAN
FAN
2 years ago

יש פלייאוףףף

FAN
FAN
2 years ago

ואוו. הכמות של אנשים בחולצות שחורות שטסו למגרש בתחילת הבאלגן מטורפת…לא זוכר מתי ראיתי כמות כזאת

asaf
2 years ago

הלייקרס עברו לנסות להוציא את פיניקס מהכלים כי לפחות הערב בכדורסל נטו פיניקס יותר טובים

asaf
2 years ago

אני אוהד לייקרס אבל ההחלטה להרחיק את פיין שערורייתית פלוס פלוס…

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  asaf

ההחלטה להרחיק את פיין הייתה נכונה, אבל גם היה צריך להרחיק את הארל.
בכל מקרה זה טוב לפיניקס כי פיין הוא אפס עדיף שלא ישחק וכל שניה שהארל ההמום הזה על הפרקט זה לטובת פניקס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חייייייייייייייייייייייחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא עושה יופי של ברודווי, לה פלופ צריך לשחק בתיאטרון הקאמרי למצהלות חובבי ה WWA

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יהפכו את השריקה – לא היה כלום

השור
השור
2 years ago

הפאול שנשרק נגד קוזמה היה אוויר לחלוטין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איזו מסירה חזקה בזרוע הפגועה.
זה היה טוב לרוייל שייקספיר קומפאני.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח WWA

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מהיום LWA
Labrooon wresting association

My2cents
My2cents
2 years ago

אם החבר'ה האלה לא יפסיקו לרוץ למוניטור כל רגע הם יאבדו הרבה צופים. יאללה, דפדפו.

המשגיח
Admin
2 years ago

בוקר כוכב

Warrior
Warrior
2 years ago

בוקר ענק

שחר אלוני
2 years ago

הלייקרס צריכים להיות אופטימיים, אחוזים מכל הטווחים בקרשים, דייויס לא במשחק, השאר בינוניים, ועדיין הם במשחק כשבוקר בתצוגת על

ADISU33
ADISU33
2 years ago

וכריס פול עם רבע יד

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  ADISU33

את זה יותר קשה לשנות במשחק הבא, את ההחטאות האין סופיות לשלוש אפשר לשנות

FAN
FAN
2 years ago

מסכים

השור
השור
2 years ago

כאמור, הלייקרס חלודה וזה היה מלכתחילה ברור שהם בבעיה
מי שקיווה שפיניקס יתרגשו מהמעמד – טעה
הלייקרס יקוו ליום אחר…

ADISU33
ADISU33
2 years ago

בינתיים כריס פול מוביל על דיוויס בפציעות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שירה לילה בוקר בא לעבודה

בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר,
בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר בָּא.
בֹּקֶר בָּא לַעֲבוֹדָה, בֹּקֶר בָּא לַעֲבוֹדָה,
בֹּקֶר בָּא לַעֲבוֹדָה, בֹּקֶר, בֹּקֶר בָּא!

צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם,
צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם בָּא.
צָהֳרַיִם בָּא לַאֲרוּחָה, צָהֳרַיִם בָּא לַאֲרוּחָה,
צָהֳרַיִם בָּא לַאֲרוּחָה, צָהֳרַיִם בָּא!

עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב
עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב בָּא.
עֶרֶב בָּא לִמְנוּחָה, עֶרֶב בָּא לִמְנוּחָה,
עֶרֶב בָּא לִמְנוּחָה, עֶרֶב, עֶרֶב בָּא!

לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה,
לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה בָּא.
לַיְלָה בָּא לַאֲסֵפָה, לַיְלָה בָּא לַאֲסֵפָה,
לַיְלָה בָּא לַאֲסֵפָה, לַיְלָה, לַיְלָה בָּא!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Avner
Avner
2 years ago

יופי נחמה 🙂

FAN
FAN
2 years ago

אייטון כמה שקט ככה יעיל

FAN
FAN
2 years ago

פשוט תענוג לראות את הקבוצה הזאת היום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

מה נהייה מהדייויס הזה?
אהההה, זה הבציעה???

Smiley
Editor
2 years ago

פיניקס סתם מסתבכים. תנו לבוקר את הכדור מול קרוסו. הוא לא מסוגל לשמור אותו

שחר אלוני
2 years ago

פניקס מול כאלה לייקרס היו צריכים להוביל 20-25, המעמד והפציעה של פול קצת האיטו אותם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לברון לפוגל: הקרוסון הזה נגר בן נגרייה, לא רוצה אותו יותר אצלי בקבוצה.
פוגל: יס סיר יס סיר…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לילה טוב מאד לכולם.

שחר אלוני
2 years ago

כנראה זה אנטי קליימקס אחרי המשחק עם גולדן שהיה קריטי

פיני
2 years ago

הניצחון האחרון של הסאנס בפלייאוף, היה על הלייקרס…
בינתיים פגעתי בשני הימורים.
הלייקרס היו היום זוועה בפני עצמם, עם כל הכבוד להגנה של הסאנס

פיני
2 years ago

מגניב

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דיאנדרה אייטון הפך את דיוויס לזונה שלו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

🧢☂️

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

☀️☀️☀️☀️☀️
🔵🔵🔵🔵🔵

פיני
2 years ago

אני רואה קנית את הרעיון של האימוג'י

פיני
2 years ago

פיניקס מתכבדת להיות המערבית הראשונה שמנצחת בביתה

פיני
2 years ago

עזוב, תראה מה מנחם סימן בדיון שלו, ותדע את תוצאות משחקי הלילה

לילי
לילי
2 years ago

מיטשל לא ישחק הלילה, ככה שאם יש משחק שזה באמת הגיוני בו – tonight is the night
אפילו שיוטה יכולה וצריכה לנצח גם בלי מיטשל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

איטונג מרט את הגבון בלי הרדמה ישששששששששששששש

מנחם לס
Admin
2 years ago

htkkv v,jhk/ tykbyv 2' bhex 0

מנחם לס
Admin
2 years ago

כבר 2-2

4=2 האוקס
4-5 ניקס

וככה יימשך

מנחם לס
Admin
2 years ago

"הכפית" של יאנג לקפלה ו-6-5

מנחם לס
Admin
2 years ago

10=5 וככה יימשך. אחזור יותר מאוחר. עכשיו הזמן ליהנות מהמשחק של הערב

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הניקס פשוט חסרי כשרון

מנחם לס
Admin
2 years ago

האמת חייבת להיאמר: ההאוקס פשוט קבוצה טובה יותר, ועמוקרה הרבה יותר, מהניקס

Smiley
Editor
2 years ago

Jazz star (ankle) will not play in tonight's TNT playoff matchup

גיא הירוק
Admin
2 years ago

לקחתי אוויר, החזרתי נשימה.
.
.
.
יש!!!!!
.
יאללה, אייטון. עוד 3 כאלו. זה לא הרבה לבקש.

פיני
2 years ago

אתה פסימי בשביל המזל?
לפי דעתי, אתם תילחמו בואכה הפסד מכובד של 4-2, מה שאומר עוד ניצחון.

פיני
2 years ago

החגיגה של ספייק לי.. הניקס בפלייאוף

מנחם לס
Admin
2 years ago

דריק רוז נותן משחק נשמה שלא היה לו גבר שנים. הניקס הקטינו 12 הפרש ל-2

פיני
2 years ago

לטריי יאנג, יש בקצה הציפורן, יותר כישרון מכל הניקס ביחד. הבחור כישרון כדורסל מבוהן ועד גרוגרת, איפשהו בראש משהו התפקשש והפך לשיקוץ החורפני.

פיני
2 years ago

הניקס ככ חסרי כישרון להניח את העור בחישוק, שההגנה של ההוקס נראית מולם אנקונדה…

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  פיני

חסר להם מנהל משחק שהוא שחקן יוצר שיפעיל את הקבוצה

המשגיח
Admin
2 years ago

פאק איזה כיף זה ניקס בפלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה הגנה של הניקס

מנחם לס
Admin
2 years ago

ה-MSG חזר להיות מה שהיה פעם. ההתלהבות, הצרחות, האווירה שאין כמוה באף אולם אחר.
איזה תענוג!
ןלאטלנטה הכדורים שתמיד ניכנסים, לא ניכנסים הפעם

מנחם לס
Admin
2 years ago

PINI, אנא, עשה לנו טובה, אוקיי?

פיני
2 years ago
Reply to  מנחם לס

מה קרה?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יאנג לא זורק מרחוק

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה משחק מלחמה דם על המגרש זה המזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טלק ברקז רוצח אותנו

FAN
FAN
2 years ago

וואו ברקס!! פשוט מטורף

FAN
FAN
2 years ago

משחק פשוט גדול

מנחם לס
Admin
2 years ago

לא זכור לי משחק כזה שלא ידעתי בדיוק מי אני רוצה שינצח.
משחק אדיר
טווירה אדירה.
החיים חזרו ל-NBA!!!!!!!

מנחם לס
Admin
2 years ago

ללא זכור לי משחק כזה שלא ידעתי בדיוק מי אני רוצה שינצח.
משחק אדיר
טווירה אדירה.
החיים חזרו ל-NBA!!!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה הזבל לא לקח ריב של עונה מול גיבסון אחרי דרנדל שבר את הסל ונתן לרוז להשוות יאללה טרייי נצח את זה

FAN
FAN
2 years ago

איזה רבע מטורף הולך פה

מנחם לס
Admin
2 years ago

לדריק רוז לא היה משחק כזה שנים על גבי שנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייייייייייייי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריייי רוצח בקלאץץץץ יאללה חא לקבל שלשה עכשיו סעמק

FAN
FAN
2 years ago

ווווווווווווואווו

FAN
FAN
2 years ago

השתיק אצטדיון שלם
דממה

המשגיח
Admin
2 years ago

איזה טירוף

Warrior
Warrior
2 years ago

טריי יאנג מטורף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יששששששששששש טררייי פאקן יאנג משחק פלייאוף ראשון 32 נק 10 אס 7 ריב סל נצחון על הבאזר וניגוב

הגנת הניקס תחסל אותו בלה בלה בלה

FAN
FAN
2 years ago

מתחרה בבכורה של בוקר עם 34 ו8

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

בוקר היה ברור שיטבח בלייקרס אין להם תשובה אליו. מי שהפתיע זה אייטון

FAN
FAN
2 years ago

איזה משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כבוד לסאנס הגדולים אני חשבתי שבם יתחילו את הסידרה ב2 0 ואז לייקרס ינצחו 4 רצוף.
עדיין חושב שזה מה שיהיה. מקווה מאד לטעות פאקן אייטון מה קרה גיוש תסביר? לצערי לא ראיתי את המשחק

FAN
FAN
2 years ago

זה היה נראה שטריי מאבד את האיזון במהלך האחרון. כל כך הרבה שחקנםי אחרים היו פשוט זורקים מה4, אבל איכשהוא הוא הצליח להגיע לבצע ושם סל אדיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו שצפיתי אגב מי שנחנק מול מלכו זה כריס פול. לא הייתי בונה עליו בסאנס שינצח את הסידרה הזאת צריך ללכת על אייטון ובוקר. דיוויס יבוא להשפיל משחק הבא שיהיה מוכן נטלית.
פול הולך להיות חושך כל הסידרה הזאת

FAN
FAN
2 years ago

אייטון ובעיקר בוקר היו מצוינים ויעילים, ופול היה לא רע, אבל נפצע בכתף והוא איבד את הכדרור לא מעט מאז שזה קרה
מקוה שלא משהו חמור וישחק במשחק הקרוב
והלייקרס היו קרובים למרות משחק רק של דיוויס ולברון לא ממש לקח תכדור. שרודר בלט
לצערי לא רואה את הסאנס עוברים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Young also scored or assisted on 21 4th quarter points.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחרי ההופעות של בוקר אייטון וטריי האם גה דה מוראנט מכין לנו ניגון על חצוצרות הגאז?
מיצל בחוץ משהו לא טוב איתו נראה לי עם הפציעה הזאת הוא כבר מלא זמן בחוץ

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פציעה לא פשוטה עבר, גובר אלוף בהגנת דרופ דאון מול שחקנים ללא קליעה יציבים כמו מוראנט מאצאפ לא טוב לגריזלס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב תארו לכם פח כמו רונדו במקום סוויט לו במשחק הזה. הוא לא היה קולע 13 כל הפלייאוף יחד 😂😂

אשך טמיר המקורי

גובר דפק בלוק על מוראנט שיישאר לו הרבה זמן בראש…

אשך טמיר המקורי

נראה כמו בדרך לסוויפ

אשך טמיר המקורי

גובר שווה כל שקל

לילי
לילי
2 years ago

כל אוהדי ואוהדות יוטה באשר הן יסכימו איתך 100% והפלייאוף הוא עוד יוכיח את זה לכולם.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  לילי

אף אחד לא יסכים עם זה, יש לו מאצאפ טוב מול הגריזלס שאין להם קליעה מ3 לגארדים, מסיבוב הבא אין לו מה לחפש במגרש.

אשך טמיר המקורי

כמה קונלי כבר? 0-100?
השחקן עם הכי הרבה תנודות בקליעה שראיתי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גובר מספר 1 בהגנת דרופדאון בדומה למוטמבו בעבר וחלש בינוני בכל כך הרבה אספקטים אחרים של ההגנה. אז למרות שהוא שחקן ההגנה של העונה הסדירה בפלייאוף החולדות האלה נחשפות במלוא הדרן

אשך טמיר המקורי

החולדה משחק באטלנטה

אשך טמיר המקורי

ניחסתי את יוטה. אבל אני עדיין מאמין בסוויפ.
לילי מתי מיצ'ל חוזר?

לילי
לילי
2 years ago

היה אמור היום, הודיעו לו רק אחרי האימון של לפני המשחק שנדחה.
מאמינה משחק 2 הוא כבר על המגרש, בעיקר אם יוטה מפסידה הלילה.

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

מה קרה פה ברבע השני?

אשך טמיר המקורי

קללת האשך

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

חחחחחחח הפילה קבוצות מגדולתם, האגדה מספרת שהפיסנטונס היו הקבוצה ששלטה בליגה עד שאשך הגיע, ומשם חושך מצרים

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

רק מי שאתה מברך מקבל בראש או שזה תקף גם לקללות שלך?

אשך טמיר המקורי

בעיקרון מברך אבל יש מקרים מיוחדים ששיקמתי שחקנים

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

יוטה היו פלוס עשר עם עשר איבודים ומאז לא איבדו אף כדור אבל ממפיס רצו 27-7… לא ברור לי

לילי
לילי
2 years ago

יוטה פתחה חזק את הרבע עד לחילוף של החמישיות, בשניה שגובר וקונלי (משחקים עם הספסל בתחילת 2) ירדו והחמישיה של ממפיס עלתה הם רצו.
סיבה ראשונה היא שאין גובר בצבע אז קל להתקיף.
סיבה שנייה היא שאין מיטשל ככה שהעוקץ של החמשייה מופחת ובנוסף גם בוגי פתח חלש ממש מה שמשאיר רק את קלרקסון לקלוע נק'.
ממפיס ניצלו את זה מצויין והמשיכו עם המומנטום גם אחרי שחזרו.
אם תסתכל +- תראה שגובר וקונלי לפחות בפלוס 5, כל שאר החמישיה לפחות במינוס 15 ושניאנג ואוני יהיו עם פלוס מינוס של איזה 15 וזה בלי לבדוק בכלל.

לילי
לילי
2 years ago
Reply to  לילי

ניאנג ואוני בפלוס 15*

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago
Reply to  לילי

אלה השלשות שלא נכנסות וההגנה של הדובים

אשך טמיר המקורי

פורס מאז'ור

IDO
IDO
2 years ago

בלי מיטשל יוטה קבוצה מצעממת.

אשך טמיר המקורי

גובר זה כיפת ברזל

IDO
IDO
2 years ago

לא מבין את ממפיס. אין בכלל מה להכניס כדור פנימה…..

IDO
IDO
2 years ago

גובר. עבירה רביעית.

אשך טמיר המקורי

אם קולעים ולא סופגים, מנצחים וצוברים נקודות.

IDO
IDO
2 years ago

יש לי הרושם שקלקרקסון זה שחקן קילקול. סוליסט מעצנן

אשך טמיר המקורי
Reply to  IDO

סוליסט שמשתלב מעולה במערכת ורק מועיל

IDO
IDO
2 years ago

AND ANOTHER BRICK…
by clarckson…

אשך טמיר המקורי

אחלה סלואו-ברייק

IDO
IDO
2 years ago

CHALK

אשך טמיר המקורי

ברוקס באחד הימים האלה

IDO
IDO
2 years ago

יש לי התערבות עם הדובי מי צעלה מהמערב. יוטה או לייקרס ….. איזה נפילה

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago
Reply to  IDO

הכל פתוח

אשך טמיר המקורי

היום ראיתי את אלוהים מחופש לדילון ברוקס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ממפיס חבורה של רוצחים ווינרים מוציאים כל טיפה מהכשרון המוגבל שלהם

IDO
IDO
2 years ago

האם יוטה תצליח להכיע ל 95 נקודות?

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

נראה לי במחצית המאמן של הגריזליס הראה קטעים מהסרט the revenant שלח אותם לחסל את יוטה

גיא הירוק
Admin
2 years ago

ברוקס חתום בממפיס עד סוף עונת 23'. הוא מרוויח משהו כמו 11 מיליון לעונה –
אחד בחוזים המשתלמים בליגה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כל הכבוד לגריזלים, עושים מיוטה עמבה…..

IDO
IDO
2 years ago

מצד אחד יוטה תעצור את ממפיס על איזור ה-100 נקודות.
מצד שני ככה לתת לקלקאקסון להתפרע ולבזבז התקפות? בקושי יגועו ל-90 היום

גיא הירוק
Admin
2 years ago

עדיין,
מה שהוא עושה הלילה זה מעבר למה שהציג העונה. בהפרש.

onetwo3
Editor
2 years ago

יוטה עם 7 מ33 לשלוש..
קלארקסון עם 0 מ8.

המשגיח
Admin
2 years ago

לא האמנתי שאכתוב כזה משפט, אבל איזה כיף לראות את ממפיס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לנגב לנגב לנגב, מה שאמרתי באמצע העונה כל השחקני משנה של יוטה נעלמים בפלייאוף ואי אפשר להגיע רחוק עם שחקן כמו גובר כפרנצייז.

IDO
IDO
2 years ago

מיטשל חסר להם מאד. בד"כ מחביאים את קלרקסון על הספסל ומול מחליפיםפ הוא סבבה.

IDO
IDO
2 years ago

CAN WE CALL THI GAME?

onetwo3
Editor
2 years ago

מישהו יודע למה קלארקסון לובש לבן?

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

בוסטון דנבר ויוטה בלי אחד מהכוכבים שלהם, בפלייאוף זה קשה. תן גז מיטשל או ג'אז מה שבא לך אבל תגיע

Clutch Tatum
Clutch Tatum
2 years ago

ברוקס חלק חשוב בממפיס.בעיקר בהגנה אבל גם בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דילון ברוקס זה האיש שלי אל תתלהבו חתום אצלי ממזמן

IDO
IDO
2 years ago

i smell comback

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

טוב יוטה עברו את העשר שלשות

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

איזה כיף שאין בועה השנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוראנט עשה ראס חחח

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

בוגדנוביץ 8:15, קונלי 6:18, קלרקסון 5:16. כשאין שכל אין נצחונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלייאוף זה לא עונה סדירה שם צריך כוכבים שינצחו משחקים

עידו גילרי
Admin
2 years ago

מה הקשר לשכל?

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

כשיש שכל הכדור הולך למי שחם. את קלרקסון אף אחד לא האשים בחכמת משחק יתרה אבל לקונלי קושרים כתרים ומשלמים הרבה כסף . גם אינגלס זרק מעט וקלע באחוזים טובים. כל המשחק הגארדים הקטנים של יוטה לא היו יעילים ובכל זאת הם לקחו הכי הרבה זריקות.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

גם בוגדנוביץ' לא היה יעיל עד שפתאום הוא התחיל קלוע כשהמשחק נראה גמור.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

חוץ מזה כשמדובר בשחקן כמו בוגדנוביץ' שלא משחק עם הכדור ביד לא תמיד קל למצוא לו את הזריקות.

חגי "התותח" ניסני
Editor

מה אתה עושה פה??

עידו גילרי
Admin
2 years ago

לך תסדיר נשימה

חגי "התותח" ניסני
Editor

הסדרתי אפילו הצלחתי לחזור לישון. אני רואה שהשתתפות בפלייאוף שוברת את כל הגבולות

עידו גילרי
Admin
2 years ago

איזה גבולות?

חגי "התותח" ניסני
Editor

השתתפות פעילה בבלוג

עידו גילרי
Admin
2 years ago

הבלוג כבר מת…עם גופות אין לי בעיה.

חגי "התותח" ניסני
Editor

יהיו שיראו באמירה הזו עלבון

עידו גילרי
Admin
2 years ago

אז זו לא תהיה הפעם הראשונה שאני מעליב מישהו בלי להתכוון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יאאהההוווו

IDO
IDO
2 years ago

הגדורסל לא זז… זה למה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס גם מהדבילים שלא עושים עבירות

geffenre2
geffenre2
2 years ago

איזה ניצחון! אבל בשיניים. ממפיס עדיין עושים יותר מדי טעויות בסוף. הרבה מזל שיוטה שכחו איך זה לקלוע שלשות.
עם מיצ'ל במשחק הבא, 4-1 עכשיו יהיה מאוד מכובד לממפיס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  geffenre2

לא חושב
לוקח זמן עד ששחקן חוזר בכושר אחרי פציעה….
הגריזלי עוד יעשה הרבה צרות ואולי יסכים שיאכלו אותו!

geffenre2
geffenre2
2 years ago

יוטה קלעו היום 25% מהשלוש, וממפיס לא שומרים טוב על השלוש לאורך כל העונה.
לאורך המשחק JJJ איבד את המגן שלו הרבה פעמים ואז התאפשר לבוגדנוביץ', אינגלס ושות' שלשות חופשיות, שרובן לא נכנסו. גם גרייסון אלן ודזמונד ביין חלמו קצת.
היו מספר פעמים שההגנה התכווצה ויוטה לא מסרו מספיק כדי להגיע לאיש הפתוח.
לראייה נוספת, לממפיס היו רצפים של איזה 3-4 דקות ברבע השני ובתחילת הרבע השלישי שהם לא הצליחו לקלוע בכלל ולא שמרו טוב ועדיין איכשהו הצליחו לשמור על היתרון.

אם זה לא ברור, אני מאושר שממפיס ניצחו – הם הקבוצה שלי מאז 2010.

Clutch Tatum
Clutch Tatum
2 years ago

אם יש סיכוי לממפיס לקחת את הסדרה-זה בהגנה וריבאונד

אשך טמיר המקורי

אני עדיין חושב שיהיה סוויפ ליוטה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

כבר ניחסת מספיק ליום 1 אשך מנוגב